onsdag den 1. maj 2013

Dit og dat med drengene

1.maj havde jeg fri. Startede dagen med at besøge mine forældre med morgenmad samt avisen under armen. Herefter hentede min mor og jeg Ældstesønnen fra børnehave, og gik i det skønneste solskin til frisøren, i diverse butikker og endte med at mødes med min far. Så gik vi fire på café, hvor Silas nød en velfortjent is. Tak for en skøn dag!!

Solbriller / Kasketter / Sweatpants / T-shirts / Sko fra Angulus / Nyeste "Boligmagasinet"

Før og efter frisør

".....grrrr easy Tiger....."

5 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet