mandag den 25. juni 2018

Meget er sket

Det er længe siden. Fire år cirka. Men jeg er her. Ved ikke om jeg har nogle følgere mere, men dem, som kender mig fra Instagram ved jeg er super aktiv der.
Jeg har bare ikke rigtig kunnet finde ro til de længere og større indlæg. Har nydt at det går nemt og hurtigt med instagram. Samtidig går jeg pudsler lidt med, om jeg skal beholde bloggen, eller helt nedlægge den. Der er nogle layoutmæssige udfordringer, jeg ikke helt har styr på endnu.
En meget kort opdate lyder: Vi har fået to drenge siden sidst. Angus og Wilas. Angus mistede vi og han bor nu i vores hjerter. Han fortjener sit eget indlæg med en ordtlig tekst, som kommer senere. Wilas er nu den yngste i flokken og han lever i vildeste og bedste velgående. Han fortjener også sit eget indlæg og det skal nok komme. Og så er Jon og jeg blevet gift. (endelig) Silas og Vitus er begge startet i skole, og Wilas er startet i vuggestue.
Men tilbage det er jeg, i hvert fald for nu. Så må vi se hvad det bringer.
De to første billeder er af Wilas. Det sidste er af Angus.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar