tirsdag den 18. februar 2014

Krea tirsdag

I dag kunne drengene og jeg, lige masse lidt kreativ hygge ind imellem aftensmaden og badet. Vi sagde farvel og god nattearbejdslyst til farmand, og så gik vi ellers i gang med pensler, maling, saks, perler, nål og tråd. Planen var egentlig at vi skulle lave to fodrehuse af mælkekartoner. Det gjorde vi og så lavede vi liiiige en masse andet når vi nu var igang.
Hyggeligt det var det bestemt.

Hama perler fra Legekæden / træperler fra Tiger / Akrylmaling fra Flying Tiger Copenhagen og Søstrene Grene




















11 kommentarer:

  1. Kunne man få et færdigt fuglehus at se, bare til inspiration og hvilke farver er det du bruger ?

    SvarSlet
  2. Så har jeg tilføjet et billed af det færdige resultat. Malingen er Akrylmaling, købt i Tiger og Søstrene Grene. Drengene har selv valgt hvordan de skulle males. Jeg har stukket en klippet blomsterpind igennem til snoren.

    Louise Siri

    SvarSlet
  3. tak :-) vil jeg prøve med mine børnebørn

    SvarSlet
  4. Aah jeg elsker kreadag! baade med mine "voksne" venner og med de börn, jeg passer. Det er bare altid hyggeligt for alle aldre :)

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Lige præcis, er super hyggeligt. Man får gode stunder sammen, bruger det kreative af hjernen og får samtidig noget pynt til hjemmet eller til gaver.
    Har tjekket din blog lidt ud. Hvor er den fin. Håber jeg engang kommer til BERLIN, så skal jeg helt klart opleve den forladte forlystelsespark du har skrevet lidt om.

    Louise Siri

    SvarSlet
  6. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet