lørdag den 8. februar 2014

Under kniven

Så blev det fredag den 7. Februar. Min bule / horn bag venstre øre skulle fjernes. Mine forældre passede drengene, og vi drog til Aarhus universitets hospital tidligt om morgen. Dette var min første gang på operationsbordet, og der med min første gang i narkose. 
Det var en speciel oplevelse. Læger og sygeplejersker var enormt søde og hjælpsomme. Man ved stadig ikke hvad det var, så det er sendt til flere undersøgelser. Men bulen var ikke kun udvendig, men også indvendig, og havde derfor gnavet hul i min knogle. Det hele er nu fjernet, og hullet i knoglen er fyldt ud med "pyllefylde".
Nu er jeg hjemme med ondt i hovedet. Heldigvis hjælper manden min og min søster.




Er lige vågnet efter operationen

Sådan ser det ud under plasteret.

Drengene har sat hjerte plaster på mor.

Ham her passede på mig.

2 kommentarer: