mandag den 10. februar 2014

Yo ho ho din landkrabbe

I år falder Fastelavn søndag den 2. marts. Derfor er det bare med at komme i gang med kostumerne. Jeg har ikke tidligere haft overskuddet til selv at kaster mig ud i hjemmelavede kostumer, men nu er det vist på tide. 
Da de går i samme børnehave, tænkte jeg det kunne være sjovt hvis de "matchede". 

Tankerner har været omkring:
Vikinger
Æg og bacon
Super Mario (én rød, én grøn)
Salt og peber
Prins og prinsesse (vi kunne ikke blive enige om hvem der skulle være prinsessen)

Men valget er faldet på noget helt andet. Og da jeg ikke ejer en symaskine, og det hele derfor skal laves i hånden, måtte jeg vælge noget forholdsvis nemt.
Jeg har dog sikkert mig lidt, og aflagt en lille ordre ved Lirumlarumleg.dk.

Det bliver forhåbentlig til pirat og papegøje!!







5 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet